BluEarth-GT AE51 integrează designul de bază și tehnologia materialelor utilizate în marca globală de anvelope BluEarth de la Yokohama, "respectuoasă cu mediul, cu omul și cu societatea". Performanța superioară, confortul și performanțele ecologice ale acestor anvelope le fac anvelope de turism excepționale. Yokohama Rubber dezvoltă activ anvelope folosind tehnologia sa avansată "BluEarth", iar multe dintre aceste anvelope sunt acum montate în fabrică pe o varietate largă de modele noi de mașini, inclusiv cele mai recente modele de berline, SUV-uri, mașini sport și mașini compacte.
Compania Yokohama Rubber va furniza anvelopele BluEarth-GT AE51 ca echipament original (OE) pentru noul Mazda 3 de la Mazda Motor Corporation. Noul Mazda 3 este echipat în fabrică cu anvelope de dimensiunea 205/60R16 92V. Anvelopele BluEarth-GT AE51 sunt montate pe vehiculele Mazda 3 vândute pe toate piețele, cu excepția Americii de Nord.
Un model de "torsion", care evocă lamele faimoaselor săbii din Japonia, a fost turnat pentru a garanta mai multă rigiditate a coastei.
Lamelele înclinate măresc uniformitatea presiunii de contact cu solul pe fața benzii de rulare și contribuie la creșterea volumului total al marginilor.
O tehnologie unică de proiectare a modelului care contribuie la reducerea zgomotelor.
Cinci tipuri de locații de blocuri cu diferite lungimi sunt aliniate pentru a reduce zgomotele.
BluEarth-GT AE51 oferă același nivel de liniște ca anvelopa tradițională BluEarth-A de la Yokohama, în timp ce crește rigiditatea globală.
Rigiditatea umărului intern a fost calibrată cu caneluri fine într-o direcție periferică, pentru o conducere mai ușoară și mai confortabilă.
A fost adoptată o canelură oarbă pentru nervura umărului extern, crescând rigiditatea.
Modelul are trei nervuri largi dispuse în centru.
Nervurile continue în jurul anvelopei măresc stabilitatea periferică, ceea ce implică o stabilitate mai bună în linie dreaptă la viteze mari.
Canalele de tip electric cresc volumul total al marginilor, menținând în același timp rigiditatea blocului de rulare.
Acest lucru îmbunătățește și mai mult performanța de aderență, dilatând partea marginii care deplasează apa situată sub blocul de rulare.
Designul unic "Dimple Shoulder" pe partea laterală și umăr contribuie la disiparea surplusului de căldură, care la rândul său îmbunătățește economia de combustibil.