Pirelli Diablo Rosso IV a fost special studiat pentru a deveni vedeta anvelopelor spate Supersport pentru orice tip de motocicletă, în funcție de tipul, dimensiunea și nevoile motociclistului.
Pirelli Diablo Rosso IV a fost special studiat pentru a deveni vedeta anvelopelor spate Supersport pentru orice tip de motocicletă, în funcție de tipul, dimensiunea și nevoile motociclistului.
Aveți la dispoziție două opțiuni de livrare atunci când plasați comanda:
Livrare la adresa dorită: veți putea aduce anvelopele la unul dintre centrele noastre partenere pentru a realiza serviciul de montare.
Livrare la o stație de montare: partenerul vă va contacta la primirea comenzii dvs. pentru a stabili o întâlnire și a realiza serviciul de montare.
Tarifele partenerilor sunt indicate atunci când plasați comanda. Astfel, veți putea alege opțiunea cea mai avantajoasă și practică.
Pentru a putea evalua acest produs, trebuie să fi efectuat anterior o comandă. Vă informăm că opiniile lăsate pe site sunt supuse unei proceduri de control. Opiniile sunt clasificate doar în ordine cronologică.
Preț bun și livrare rapidă, sunt mulțumit de Pirelli, am avut și alte modele de la Pirelli și nu m-au dezamăgit niciodată.
Siguranța și performanța din păcate nu rimează cu longevitatea, dar nu contează! Dacă am fi raționali, nu am merge pe motocicletă... Ce plăcere acest cauciuc, pură încântare!!! Și mulțumiri CENTRALE PNEUS pentru prețurile imbatabile și termenele de livrare excelente!
Livrare rapidă și preț bun. Top.
TIP-TOP !!! 👌
La cel mai bun nivel în condusul sportiv pe drumuri mici și sinuoase, dar își face treaba și în alte locuri. Se oprește foarte bine. Când este cald, anvelopa este ca și cum ar fi lipită de asfalt, aderența este incredibil de bună. De asemenea, oferă un feedback clar de la drum. Pe ploaie, anvelopa se comportă la nivelul necesar în ceea ce privește aderența, dar nu atinge nivelul Michelin. Anvelopele se uzează mai repede decât Michelin. Acestea trebuie înlocuite cel târziu la 10.000 km.
Preț excelent, livrare super rapidă, anvelopa funcționează deja la temperaturi scăzute și performează fără surprize la un nivel foarte ridicat. Uzura este bună după aproximativ 1000 km. Pentru circuit, va fi doar parțial potrivită, cel puțin pe Streetfighter.
Stabilitate ridicată în viraje, mai ușor de înclinat datorită secțiunii transversale în formă de acoperiș
Anvelopa m-a convins cu adevărat, se conduce excelent pe drum și chiar și în ploaie este cu adevărat minunată. Nu pot spune încă nimic despre numărul total de kilometri, dar aproape 1500 km sunt greu de observat cu un stil de condus extrem de sportiv.
Aderență excelentă, în conducere sportivă, fără niciun comportament ciudat. Întotdeauna montez aceleași.
Aceasta este deja a 3-a anvelopă din spate a acestui model și nu mă pot plânge. Se menține perfect, nu am avut niciodată o singură dată când anvelopa a cedat. Spre final, își pierde puțin mai rapid profilul.
Protejarea datelor dumneavoastră personale este o preocupare majoră pentru noi.
Acordăm o importanță deosebită confidențialității și securității tuturor informațiilor pe care le împărtășiți cu noi.
Ca una dintre principalele noastre priorități, am implementat măsuri stricte pentru a asigura protecția datelor dumneavoastră.
Vă invităm, așadar, să consultați politica noastră detaliată de confidențialitate, unde veți găsi toate informațiile privind colectarea, utilizarea și securizarea datelor dumneavoastră personale.
Ne angajăm să respectăm confidențialitatea dumneavoastră și să tratăm datele dumneavoastră cu cea mai mare grijă.